From Gävle to Brighton

Då anlände jag i London tidigt igår morse och Brighton tidigt i eftermiddags. Sammanfattning eftersom tröttheten kommer segra och jag kommer slockna när som helst.

Planet var litet, trångt och litet. Flygplatsen var jobbig innan jag upptäckte trolleys (vagn) att putta runt mina saker i.
Stan var jobbig att "utforska" med en tung handväska men jag lyckades få i mig lit KFC (kentucky fried ) och en frappachino. Inte min favorit kan jag tänka mig. Några smuttar och sen blev det i papperskorgen.
Åter till the miami hotel där jag fick checka in, varpå jag bytte om till pyjamas och satte mig vid datorn och chattade lite med storasystern. Efter en tupplur pratade jag med värdmamman som sa att jag kan komma till de redan imorgon. Så det blir att hoppa i resväskan innan jag ställer mig på den för att försöka dra igen kjedjan. Lycka till. Vaddå packa smart?!
2
Parisa

Du är min idiol! Älskar dig som fan gumman! Kommer snart och hälsar på!

Angelica

Skönt att höra att du är framme! Kommer sakna dig otroligt mycket, va inte borta för länge ;) hehe..