Dålig service: JAVA

Idag blev det lunch på Java med angelica som är tillbaka för veckan och Freddy som är tillbaka för gott och Annie som varit här hela tiden. Så det blev mycket snack om vad jag kan förvänta mig av au pair jobbet, både de positiva sidorna och de negativa. Efter två timmars snack, frågor och fyra tallrikar med varma mackor stack Angelica hem. Och så var dom tre. 

Där satt vi i en timme och snackade, skämtade och pratade om fredagens kommande utekväll. Så sa jag att personalen där var ovanligt otrevliga, varpå han om jobbar där kom och skulle prata med "killarna" som satt bakom oss. Oooops. Men han hörde faktiskt inte. Däremot kände killarna sig tvungna att säga (högt) att de minsann tyckte att personalen var jättetrevliga. Hrm, ELLER HUR!! Men men, det kan vara så att jag är "känslig" mot dålig attityd och beteende hos service-personal.

Kommer inte besöka Java igen...På läääänge.

Det var jättekul att snacka med Freddy...det var ett tag sedan, får väl se henne igen på fredag då blir det Goya.

Fest fredag... Kanske Torsdag oxå-

2
Annie

Sugen på att följa med ut, men vi får se hur det blir som sagt ;) hehe. Alltid kul att träffa dig :)

Persson

Trakigt att inte jag ocksa kunde vara med:( saknar er alla! Ha sa kul pa fredag;)