Födelsedagen

Har precis kommit hem från stan, där jag fick peka ut vad jag ville ha i födelsedagspresent :) När vi kom hem bar Missy på två stora påsar... Undra det blir, hoppas på mina decimeter-klack-skor i svart. Har ju redan testat dom i vitt och nej det blev inga pinsamma stunder på Church-Street i helgen.

Beställde mozzarella fyllda potatisskal och en stor fruktdrink. Fick dessutom en födelsedagsdrink med raket-ljus i. Snacka om min förvåning när sheriffen kom mot mig med den i handen när Happy Birthday låten slagits på. Satt som en fån och tittade runt. Hehe. Aja, en lyckad kväll blev det.

Får se hur resten av veckan blir, med tanke på senare händelser. På ens födelsedag tycker jag personligen att hela veckan bör tillängnas till den personen, men verkar bara vara jag som känner så.
Funderar på att skjuta upp min födelsedag en eller två veckor.

Om inte blir det Slick City imorgon och antingen Goya eller ChurchStreet på fredag. Hoppas humöret lyfter efter Medel passet på friskis. Ett möte med Caramell brukar alltid hjälpa.

xxx