I'm stunning

Igår hade jag min första lektion i ämnet Retorik, en föreläsning som visade sig inte vara obligatoriskt men är ändå glad att jag gick :) Det var hur kul som helst med en karismatisk lärare. Även om det är hur mycket plugg som helst :p

Efteråt var det utgång till Goya med bästisen Maria, efter en liten förfest hos henne tog vi bussen till stan. Blev dock lite besviken, musiken bestod nästan enbart av house. Bra DJ. Not. Den bästa delen av kvällen var när jag fick dansa med min lillasyster Missy och den korta tid jag stod vid baren. Snygga bartenders där och för första gången fick man ett leende av den ena. Hehe.
    Trots löftena till mig själv att aldrig gå ut igen, blir det nog fest nästa vecka. Torsdag, fredag och nåt litet på lördagen. Blir nog nåt litet med de närmaste, jag fyller ju trots allt  20 år.

Ikväll blir det Church Street. En tidig födelsedagsfirande eftersom Parisa (min stora syster) åker hem till Gotland imorgon. Så jag ska väl klä på mig, kasta på lite smink och dra på mig klackarna snart.
Ja, ikväll blir det decimeter höga klackar, så... Håll tummarna!

Fick höra frasen av en gammal kompis " You're stunning, I'm serious"