Bloody tuesday

Läkarbesöket blev som jag förutspådde. En massa tårar följt av en Vanilla latté vid högskolans café där biträdét nyligen klippt håret. Ifall nån inte skulle känna igen honom, kan jag försäkra er om att det är samma kille. 
    Nu är det klart att det kommer bli en operation. Nåt att se fram emot!
Aja, Freddy får väl helt enkelt trösta mig vid vår lilla picknick innan bio besöket imorgon. För tillfället är det Missy's Hallontårta som har den uppgiften. Men, ni vet vad man säger, inget tröstar en flicka lika bra som choklad.
Eller shopping. 

Stor rea på glitter på gång och äntligen fick jag den söta halsbandet jag dreglat över i månader. Stora beige färgade stenkulor på guldkjedja. Det enda som saknas nu är en söt klänning, ett linne, ett par jeans, en till klänning, kanske ett par skor... Hmm, tja, vi vet alla vart detta lutar åt. En MASSA shopping. :D

Aja, jag måste ju trösta mig själv :p