Stress, tårar och sol

Läkarbesöket som har orsakat nervösitet och illamående är nu äntligen över. Jag fick en remiss och förklarade smärtan för läkaren. Började gråta på mottagningen och tror att läkaren lyssnade extra för det. Det är väl så det brukar vara, tårar, skrik, och utbrott är sånt som fångar läkarnas uppmärksamhet och uppmuntrar dem till att ta patienten på allvar. 
     Tjugo över två träffade jag Missy på stan, tillsammans gick vi till Subway där vi valde en Chicken & Bacon ranch sub och en Italian B.M.T. Mums, vad gott. Som vanligt satt vi kvar och segade och bestämde oss för att (utan anledning) unna oss själva lite glass. Blåbär och choklad med bitar och chokladsås i. Ytterligare mumsigt. 

En halvtimme senare var det dags för mig att ge mig av mot Silvanium där jag mötte läraren och monterade upp mina topp-3 teckningar inför redovisningen nästa vecka. 
Måste säga att jag gillade mina älsklingar mer mot en svart bakgrund som framhävde koldragen. 

Vilken dag det har varit. Stress, nervösitet, lättnad, tårar, god mat och lite sol utanför konstcentrum. 

Ännu en dag närmare sommaren...   

1
parisa

Hej babe!!

Subway utan mig?? Guuuud vad taskigt!! :-D ska äta ihjäl mig på det när jag kommer dit, haha.
Du har inte sagt att du har redovisning nästa vecka. Du måste skicka kort på teckningarna :-D Gillar lärarna dom också? :p

Hoppas ni har det jättebra därhemma! Här är det alldeles tomt och tråkigt nu :( Har precis tillbringat typ 2 och en halv timmar på gymet, så nu blire plugg!

Puss