Snowcap at George

Aj, aj, aj! Vaknade imorse med världens smärta i nacken och i kombination med att jag vaknade fem timmar senare än jag hade planerat kan jag konstatera att det inte är en God morgon. Nej, efter att ha försovit mig och därmed missat fredagens muntliga prov tror jag att det är på god tid att jag inskaffar en väckarklocka. Fastän kaffe alltid lyckas med sina uppgifter ( att väcka mig och samtidigt peppa upp mig efter en jobbig dag) så behöver jag nåt som väcker mig ur mina, på sistone skumma drömmar, och får mig ur säng.
    Oj, saknaden efter en riktigt god snowcap, för dig som inte listat ut detta så är ju bloggen döpt efter en av de två kaffe drinkarna som har hjälpt mig genom många svåra tider. Snowcap som är en cappucino med irish cream likör och vispad grädde på topp, rekommenderar jag starkt för dig som av nån konstig anledning på väg mot Gävle. Coffehouse by George. Godast kaffe på stan och stället man hittar mig på. 

Lite reklam :p