"Mys pys" Iiiiiuuuuh

Med krönikan inskickad, tog jag min bok och åkte ner till stan där jag tänkt mig läsa och slappna av efter ett par veckors jobb. Skratta, men det är faktiskt lite svårt att skriva. Kul, men svårt. Tja, med det över kan jag lägga ner lite tid på att få ur mig allt som dyker i huvudet. Det är ju då vad den här sidan är till för. Teven är på och jag sitter på soffan med kvällsmaten framför, så dyker min "favorit" del av ett program upp på skärmen. Japp, reklam! Kul! Eller inte.
Nu är det reklam för Linda Rosings nya program, och orden "mys pys" dyker upp.

Nu är ju så att jag personligen är så långt ifrån gulligull ord som man bara kan komma, men vissa förstår jag att par slänger ur sig. Mys pys känns som nåt man kan skriva men att säga det låter fruktansvärt löjligt!!

Usch! Då har man ett program att undvika!

Det är ju alltid skönt att ha mål i livet! :p