Stockholmsveckan

Stockholmsveckan är i full rullning och till skillnad från förra året jobbar denna tjej ej. Faktum är att i denna stund sitter jag i en kort svart paljettklänning redo och njuter av en ny cider smak medan jag väntar på att klockan ska slå tio. Då är det dags att möta tjejerna och ta korta vägen mot Gute.
Gårdagen var det tisdagsfest med arbetsgänget som gällde, och fastän det var kul så blev det hela lite splittrat och slutade med att jag gick hem med en kasse från McDonalds i hand. Mums för QP burgaren. Dock skulle man ju kunna kalla det för en misslyckad kväll med tanke på att målet trots allt var att dansa häcken av mig. Vi får hoppas att ikväll lyckas lite bättre!

För några minuter sedan insåg jag varför det är så viktigt att träffa nya människor och inte av anledningen att man måste networka för att komma nånstans i karriärlivet. Utan, är man en person som gillar att omringa sig med många människor är det bäst att träffa så många som möjligt. För hur bra vänner man än är med någon så kommer har dom ett helt annat liv som inte involverar dig...