Expert på Friskis och Svettis

Dagen har spenderats periodvist inomhus framför teven och resten ute i regnet som envist har fröjdat staden. Imorgon är det dags för förre gymnasiets treor att ta studenten och tyvärr verkar vädret inte vilja låta dem njuta av samma värme och sol som min klass hade nöjet att åtnjuta. Själv kommer jag vid den tiden sitta inomhus med Annie, enligt erfarenhet kommer det troligtvis bli på ett kafe.

Nu är hundra två bilder på Expert och imorgon kan jag njuta minst en halvtimme med att kolla igenom dom. Inte utan att jag längtar. Särskilt när jag, återigen av erfarenhet, vet att det kommer vara i sällskap med en kopp kaffe! Innan detta skall dock, med lite tur, alla dagens ärenden vara sprungna, och efter hoppas jag på en kort uppehåll i vädret då det är Friskis och svettis pass utomhus. Klockan nio kommer jag och Freddy sitta parkerade utanför tågstationen, för då kommer vår Brighton-väninna Maria. Vilket kommer innebära att hela helgen kommer spenderas hos Freddy.

Först ut är Northanger Abbey, som jag hoppas på att läsa ut innan mötet klockan två! Önska mig lycka till!.