Sunday

Varje gång stressen har lagt sig, vare sig det är efter en tenta eller en fartfylld period full med en massa festande så har jag lovat mig själv en lugn stund. Att sitta ned och läsa en bok eller ta ett varmt bad med tända ljus. Idealt skulle jag ha Pavarotti i högtalarna med Nessum Dorma. För första gången på vad som känns som en evighet höll jag mitt löfte. Kan vara så att man börjar bli stor?! Eller inte. I vilket fall, med ett körkort i handen tycker jag man får tillåtelse, lite då och då, att låtsas.

Två dagar i rad har jag nu hängt med Freddy och efter en massa skratt så känner jag mig laddad inför nästa event som kommer nu på fredag. Med en massa annat som har fått vänta, kan man lugnt säga att jag har fullt upp i veckan. Fast efter ett års slappande kanske det är på tiden.

Godnatt