VM - invigningen

Igår invigdes nybyggda O'learys med Persson och jag måste säga att det var sjukt mysigt. Inredningen skriker USA och uteserveringens gröna filtar var varma i kvällens kyla. Dessutom var servitörerna söta och trevliga. Det var nog första gången jag fått ett leende av en bartender som förstod att man stått där och väntat. Kommer definitivt besöka det stället igen. I synnerhet nu när VM börjar. Idag 15.00 smäller det med match mellan Sydafrika & Mexico. Själv ska jag däremot sitta på biblioteket och plugga franska. Usch, känns som om jag upprepar mig. Sen så blir det tyvärr inte plugg hela dagen, och jag vet att alla säger att man måste vila men vad skönt det vore att köra på hela dagen utan störningar. Nej, ett par koppar kaffen kommer det garanterat att bli men förhoppningsvis inte allför många. Kanske blir ett besök till SunCity mot kvällen.