Blogga för Gadden

Nästa år ska jag börja blogga för universitetets tidning, Gaudeamus. Andra terminen på jmk påbörjas och jag flyttar äntligen till ett eget ställe, så mamma kan andas ut när hennes lilla dotter slipper sova på främlingars golv. Tja, riktigt så illa var det ju inte, men när hon såg min madrass ligga i ett hörn på golvet blev hon alldeles förskräckt.

Julhelgen har haft en riktigt dålig början. För första gången står jag utan någon som helst julkänsla och ser fram emot en lång resa under sommaren - att bara komma bort. Jag har aldrig tidigare varit lika så besviken på människor som jag är nu och skulle vilja bara sova och drömma mig bort i ett par månader, år eller bara några veckor.

Snart ska det väl gå över och tills dess ska jag försöka fokusera på vännerna som är sådär otroligt snälla!
2
Nicke

Innebär det att du kommer lägga ner denna bloggen (hoppas inte)?

Sarah

Nej, den här kommer inte läggas ned.