Du kan lära mig om kärleken sen vill jag inte veta mer

Hetsen efter plugget har börjat lägga sig och i helgen var sommarens första parkhäng igång med ett par söta tjejer och Co. Hettan är verkligen heelt sjuk, men åh så härlig! Fyra dagars hetta innan stormen slår till och öser ner en hink med isvatten över staden. Hoppas värmen håller ut ett par dagar till så man blir lite brun inför midsommarfirandet nästa vecka. Då blir det en tur upp till Gävle för att återse familjen. En dag att hänga med söta Elena och bästa Maria ska det också bli.

Får se om mamma släpper ut mig ur huset nu när jag äntligen kommer hem.
Jo, just det ja. Jag såg precis det roligaste avsnittet av Big Bang theory någonsin - den ligger på säsong 4 om du vill stärka magmusklerna.
Efter att ha återupptäckt Simon and the Garfunkel har jag
hittat en alldeles ny favorit låt: http://www.youtube.com/watch?v=Ve_yU3h8bWE
Enjoy!