Nedräkning till min B-day

En dag kvar, och det är nedräkning till min B-day! Innan dess ska det bli en del pluggande vilket är vad kvällen fylldes med. Tillsammans med Freddy blev det två timmars tågresa mot Norsborg och tillbaka i jakt efter bord och stolar.

En skål med ärtsoppa - ja, vi är väl de enda människorna på jorden som verkar ÄLSKA det - senare drog vi fram datorerna. Två espresson, en chokladboll gav energin vi behövde för att hålla igång. Kvällen avslutades med en genomgång på gamla bilder. Riktigt mysigt var det. Nu sitter jag och jobbar på blogginlägget som ska in till Gaudeamus imorgon och snart ska jag sjunka ned i min mjuka säng och drömma lite drömmar.

Får hoppas att ingen gör något dumt nu, för imorse vaknade jag - irriterad som bara den på några kompisar som, jag måste säga, var riktigt taskiga! Visserligen var det i drömmen, men ändå!