Morgon nr 1 inför Grönan

Orginal planet inför sommaren var en lång resa genom Thailand men när sommarjobbet trillade in fick jag tänka om.

Egentligen känns det bra att spendera sommaren i Stockholm igen, med ett par, tre besök hem till Gävle för att se hur lilla William växer. Hade nog varit svårt att vara borta just nu.
Klockan är 09.05 och anledningen för den tidiga timmen är en utbildningsdag som väntar på Gröna Lund. Yes, nu blir det lite försmak på vad som väntar i sommar. Jag väntar mig en betydligt högre kaffekonsumtion, sena fester efter jobbet och självklart en massa parkhäng. Men, det sistnämnda kommer senare.

För tillfället ska jag hälla i mig morgonens första kopp och springa iväg för att träffa nya jobbkompisarna.

I söndags bokade jag och Freddy en sista minuten resa till Cypern. Den hamnar precis emellan plugg och jobb innan vi skiljs åt för sommaren, så det ska bli sjukt kul!!

Nu är det kaffe, mat, buss! Ses!