kvällsmål med favoritkillarna i Lyxfällan

Efter en google search (seriöst, vad skulle man göra utan google???) på bildarkiv har jag bläddrat fram hundratals bilder och med huvudet full med inspiration har jag kluddrat ned de sista blanka sidorna i ritblocket. And I LOVE IT! Det var åratal sedan jag satt och kladdade med en blyertspenna i hand och aldrig har det handlat om någon form av design utan min "specialitet" (om man nu kan kalla det för specialitet) har varit porträtt. Sedan jag gick i trean har jag ritat av klasskompisar, men design är ju helt annan grej. Sjukt kul måste jag säga! Eftersom det är stort hysch, hysch runt projektet så kan jag ju inte säga mycket alls. Förutom att jag måste handla ett nytt ritblock! :) Det är mycket att teckna och planera och inte tillräckligt med sidor.
 
Nu närmar det sig läggdags och innan det ska det bli ett par mackor i sällskap av favoritkillarna i Lyxfällan!
 
Godnatt! 
design - google - kladda - lyxfällan - rita