Såklart jag vill blogga nu liksom

Jag har mer i huvudet än det någonsin var tänkt och sjukt mycket på min "Göran - att göra lista", så det är klart att jag ska blogga. En student hittar alltid något sätt att skjuta upp plugget tills det är sista minuten, natten innan inlämning och man ger sig själv 115 mentala sparkar för att man inte började tidigare! 
 
Min stress-hantering: 
 
Det är lite kul att se tillbaka på hur mina "stress-hanterings-verktyg" har förändrats.
Förra året var det städning av mitt rum under tenta veckor. Då var mitt rum renare än någonsin!
Sedan var det mat. Vadå mat, kanske du undrar? Jo, jag åt så mycket som möjligt - av ALLT - tills jag fick ont i magen och var tvungen att gå och lägga mig. För man kan ju inte plugga om man har ont i magen. Problem solved! 
 
Den senaste tiden har jag börjat duscha. Och nej, jag står inte i duschen i evigheter, men när jag blir stressad känner jag att: det kanske är dags för en varm, skön dusch. 
 
Det är inte varje dag, men betydligt oftare än nödvändigt kan jag säga. Så om någon ringer mig - så är det stor chans att jag står och duschar... 
 
Jag säger bara en sak: Det är tur att jag inte äger en badkar för då skulle jag aldrig lyckas få nåt plugg gjort!