Tillslut så händer det

Tre år senare gjorde jag det tillslut. Här kommer bloggen i en nyare tappning. Och utan att gå närmare in på detaljer så tänkte jag dyka rakt in i nästa blogginlägg. Dels för att jag är lite trött, dels för att det faktiskt är på tiden. Ser att det var ett tag sedan jag satte mig ned för att skriva ihop ett par rader.
 
Imorgon börjar min semester efter tre månaders sommarjobb och jag längtar redan. Förutom ett besök hem till mina underbara föräldrar så ska det få bli en tur förbi Göteborg & Uddevalla. Älskade Västkusten som jag har drömt om, på de där väldigt långsamma dagarna på jobbet.
 
Besöka mormor, välkomna min morbrors nyfödda till världen, hälsa på Starbucks & njuta av ett glas vin med Maria.
Bara några av sakerna jag ska göra på semestern.
 
Nu ska jag dricka en kopp innan-läggdags-te.
 
Godnatt.
Göteborg - Semester - Starbucks - Uddevalla