Eh, tack men nej tack!

Lite velande senare kom jag faktiskt iväg till gymmet. Och fast jag mer eller mindre gick från maskin till maskin likt en zombie, så blev det 30 minuters kondition och ett par tunga lyft.
Idag var killarna som besöker gymmet med målet att bli nästa Terminator ovanligt många och jag måste säga att jag är föga imponerad av de bär ungefär 65 kilo musklerna som de bär runt på överkroppen. Att de dessutom valt att förgylla de övriga gymgästernas vistelse genom att visa upp detta i en minimal linne... Tja, jag vet inte riktigt vad man ska säga till det. Eh, tack men nej tack!

Men, vidare till roligare saker. Idag är det tre dagar kvar till den efterlängtade 25 års dagen och om jag inte visste det tidigare så är jag nu övertygad. Med posten kom nämligen en rolig liten överraskning från mina systrar som ett litet bevis på varför de är världens bästa! Som om jag inte visste det liksom...