En 8-espresso-på-raken-dag

Klockan är blott tjugo minuter över åtta och linserna har redan börjat torka = läggdags. Men, gränsen har jag dragit vid tjugo över nio, så det är en timme kvar. Vilket är anledningen till espresso nr 2.
Den här dagen har generellt sett varit en 8-espresso-på-raken-dag. Aldrig förr har jag blivit så irriterad på regn. Eller på pölar för den delen. Först strejkade paraplyet på vägen till skolan och sedan fick jag sicksacka runt 143 vattenpölar på den korta sträckan från tuben till skolan. I vanliga fall älskar jag regnet... Kan visserligen bero på att jag missade både frukost och morgonkaffet - det sistnämnda brukar resultera i en allmänt dålig start på morgonen. Så går det när man väljer att snooza lite väl länge innan man tar klivet ur den varma sängen på morgonen.
 
Nu är det dags för lite välbehövligt och löjligt dans/mim i takt till filmsoundtracket till Pitch Perfect. Bästa sättet att avsluta en lång dag i skolan - jag lovar.
 
Och den som inte testat kan ju inte säga att det inte stämmer.
Testa: https://www.youtube.com/watch?v=Ale9BwFzNYY
espresso - pitch perfect - snooza - student