Uppmärksamhet på Göran

Det finns typ inget bättre än att vakna sent, i lugn och ro och upptäcka att solen skiner utanför fönstret.
Gårdagen började ju inte riktigt på ett sätt som man vill att en fredag ska börja. Förra inlägget var verkligen undertecknad/ En arg tjej. Och ja, jag är väldigt medveten om att det var trötthet i kombination med en förkylning som gjorde att jag blev exeakt så irriterad (läs: förbannad) som jag var på borrljudet. Däremot, står jag fast vid att hantverkaren, även om han inte behövde be om ursäkt, kunde ha varit smidigare och något trevligare i sitt bemötande.

Hur som helst så började lördagen istället med en välbehövlig sovmorgon. Följt av en lång frukost i sällskap av gårdagens nyheter och så lite kaffe på det.
 
Nu, med dagens andra kopp, fyllt med rykande hett, svart kaffe på bordet, börjar jag sakta känna mig redo att sätta igång med dagens Göran. Räkningar måste betalas, en essä ska skrivas, mejl skickas och däremellan är det en massa vila som står på schemat.
 
Efter en månads förkylning så är jag fast besluten att inom loppet av sju dagar vakna och känna mig frisk. När jag tänker efter så var väl gårdagens två drinkar tillsammans med tjejligan kanske inte det absolut smartaste valet. Men, störtkul var det! Sommarens resa planerades om, två tjejligan-möten innan avfärd skrevs in i kalendern och någonstans däremellan googlades musikvideon fram. Minns inte exakt varför. Troligtvis mest "bara för att", som vanligt.
 
Nu ska jag spendera lite kvalitetstid med min kalender <3 och skriva ned alla saker som ska göras den närmaste veckan.
Och sedan är det dags att ägna all min uppmärksamhet på Göran-listan!
                                    Vilket för övrigt är en av de bästa sakerna jag vet!
 
 P.S Eh, efter en snabb tur till stan... Seriöst, vem säger nej till glass?
Göran - drinkar - studentliv - tjejligan