Den perfekta presenten

Den 31 januari fyllde jag år. Då berättade min kära vän Angelica att hon hade listat ut vad hon skulle ge mig. Hon förklarade att hon tänkt på det och att hon nu skulle ge mig den perfekta presenten.
 
ÅHH, så kul!!
Enda problemet var att för att få den här perfekta presenten var jag tvungen att vänta. Nu vet jag inte hur alla andra medlemmar av mänskligheten känner för överraskningar MEN, om du säger till mig att du ska ge mig något men att jag måste vänta för att få det. Då är det nästintill en krigsförklaring. Jag brukar säga att jag är nyfiken, men det är inte så jätteofta som får känna på sviterna av det som nu.
 
Efter mycket väntan, nyfikna frågor om hon var heeelt säker på att hon inte kunde berätta vad det var? Så bokade vi äntligen in en heldagsdejt och den gick av stapeln idag. När vi parkerat oss på ett par farligt placerade fönsterplatser på George, ja vi är på förstnamnsbasis vid det här laget, så avslöjade hon slutligen planerna för dagen. (Coffehouse by George för den oinvigde).

Vi skulle på Dramaten för att se Mästaren och Margarita. Behöver jag ens säga att jag skuttade upp och ned av glädje hela vägen genom fikat och ända tills vi hittade våra platser på andra raden från scenen.

En helt fantastisk pjäs som följdes av en ännu bättre stund på Vigårda där vi fick i oss ett par glas vin innan det var dags att skiljas åt.
Lördagen kunde helt enkelt inte ha varit bättre. Tack till bästa Angelica för den perfekta presenten.
 
 
Stockholm - angelica - dramaten - mästaren och margarita - student