a theory about pink drinks

Inte för att vara sån. För det finns vissa som tror att dom är grymma på att blanda ihop drinkar. Drinkar som kompisarna häller ut i diverse växter och soffor, bara för att tömma glaset och snabbt fylla den med det medtagna vinet. Mina drinkar är snarare sådana som du häller i dig farligt snabbt (i synnerhet med tanke på hur starka de brukar vara).
Det var ekonomijournalisten som upplyste mig om exakt hur farligt goda mina drinkar. Att hon som sällan blir sådär berusad blev det efter halva drinken som man kunde "dricka upp som godis". Vilket förklarar deras farlighetsgrad. 
 
Nu ska jag inte avslöja min hemliga trick som kan få vilken drink som helst att bli det godaste du druckit.
Men min teori är att om den är rosa - så är chansen hög att den är löjligt god.
 
 
Not to be like that. But there are those who think themselves to be wickedly good at mixing drinks. Drinks that their friends then pour out in various plants or couches, just to empty their glass and quickly fill it with the wine they brought with them. My drinks, on the other hand, fall under the category of those you pour into your system dangerously fast (especially considering the amount of alcohol they contain). Now, this is not a conclusion I've drawn myself, but rather something my friend the economyjournalist enlightened my of. She who rarely gets drunk, informed me that she was after just half the drink I mixed for her. Which according to her "you can drink like candy" - why it's so dangerous. My theory: If it's pink - chances are it's good! 
 
 
 
Stockholm - candy - drinks - journalistik - pink - saturday
1
Ekonomijournalisten

Word!!! ;*