Wine versus New York

Jag älskar blommor. Jag älskar vin. Tja, det vet du redan. Och jag ÄLSKAR New York. För att vara helt ärlig vet jag inte om kärleken för den sistnämnda är större än de första två. Användningen av versaler är alltså helt och hållet ett stilistiskt val. Nästan. Typ.
Jo alltså om någon sa - du får bo i New York, men aldrig, då menar jag ALDRIG dricka ett glas vin igen. Då skulle jag...
Få ångest. Kortslutning. Jag kan inte ens tänka tanken utan att, bli lite galen. Fast det skulle ingen säga. Eller hur? För det är ju bara - Ren Ondska.
 
Anyways. Min poäng var. Vad var min poäng?! Just de ja. Jag älskar blommor. Här är de. Mina fredagsblommor. Och en liten bit av New York. Jag vill också klargöra att jag på intet sätt är ens en uns avundsjuk på Tatjana. Tjejen som i skrivande stund gör sig redo för att bege sig ut på, som hon beskrev det "en dejt med sin stad!"
Inte en uns. Inte alls. Så det så Spidergirl! Förresten - det är hon alltså. Spidergirl. För hon klättrar upp för fasader. Naken. Lång historia.
 
I love flowers. I love wine . Well, you know that part. And also I LOVE New York. Honestly I'm not sure if the love or the latter is necessarily greater than the first two. The usage of capitals is entirely a matter of style. Almost. Sort of.
Okay so if someone were to say: You can move to New York, but never, and I mean NEVER ever again have a glass of wine. Well I would... Anxiety. Short circuit. And... I can't. I can't. I can't even think the idea without going just a little bit crazy. But no one would say that. Right? Cause that would be like - Pure Evil!
 
Anyways. My point was. Wait, what was my point? Riiight. I love flowers. Here they are. My friday flowers. A gift to mysel. And then there's the piece of New York. I finally want to clarify that I am in no way even a bit jealous of Tatjana. The girl who is, as we speak (I write) getting ready for a, as she puts it, "a date with her city!" Not. Even. A. Litte. See Spidergirl! Oh, by the way. That's her. Spidergirl. Cause she climbs up walls. Naked. Long story.
 
 
 
 
 
Flowers - Spidergirl - Stockholm - Tatjana - friday - new York