Kaffe vs livet

Typiskt att Freddy var tvungen att bli sjuk ikväll när jag hade så sett fram emot att dra ut på krogen.
Målet var ju att äntligen komma ut och dansa, men så visade det sig att en viss person skulle visa sig på suncity och då var det ju riktigt tråkigt att det blev inställt.
Istället för dans och mingel blir det att sitta med min senaste bok. Inte för att det blir tråkigt. Eller dåligt, särskilt eftersom min plånbok har börjat protestera på sistone med alla fika uflykter jag unnat mig.
Det var väl inte helt oväntat, jag menar har man ingen riktig inkomst förutom mamma och pappa så bör man kanske inte spendera varje vaken stund på stan med en plastkaffe mugg i handen.
Jag har räknat lite på det, och om jag inte drack kaffe skulle kunna...tja, göra mycket jag inte kan. Men, men min kärlek för kaffe har ännu inte svalnat.

xxx

1
Parisa

Nu är jag lite besviken! Har inte haft internet på flera timmar och du har fortfarande inte uppdaterat!! Skriiiiv människa, skriv!! ;)