Nourozeton pirouz

Imorse kl: 06.47 klev Iran in i ett nytt år. Bordet var då dukad med de traditionella sakerna och själv satt jag finklädd (den enda) och väntade på att året skulle skifta. 

Ikväll kanske jag får ta en liiten glas med champagne som står på nerkylning. Läste om ett nytt vin i Cosmo vid namnet Sophia. Vilket fint namn! No offence men mycket snyggare är Sofia, stavelsen gör jättemycket. Jaja, nån som är sugen på en vinkväll?? Kanske en riktigt fransk-kväll med ost som tilltugg. 

Snobbigt?! Hmm, möjligtvis! 

Sitter för tillfället och ser på lite vimmelbilder från i helgen. Alltså, vad är det med tjejer?? Så fort en kamera dras fram blir alla lesbiska! What's the deal with that?
    Missförstå mig inte, jag är för alla sexuella läggningar! Förrutom möjligtvis dom som hrm, med djur. 
Men jag tycker det är lite löjligt att vissa är så desperata efter uppmärksamhet att de utan att tveka skjuter in tungan i kompisens hals. Bara jag som tycker det är lite... avtändande?! 

Ändå, vill man experimentera så, varsågod.