Med rumpan i fokus

Facebook är som ett svart hål! Man börjar klicka sig runt och innan man hinner blinka har 6 minuter passerat! Nu är ju det inte så extremt men minuterna bara flyger. Så mycket för en snabbis medan vattnet kokas upp för te...

Gröna Lund dagens första utbildning är klart, nu har jag min uniform i tryggt förvar i skåpet. Ett ännu otillräckligt antal sidor av kurslitteraturen läst, en alldeles för lång promenad i sällskap med min nya playlist och minst tre mysiga gräsplättar dugliga för att sola vid vattnet är upptäckta.
100 sit-ups och ett okänt antal rumplyft och andra rump-fokuserade övningar inspirerade middagens STORA sallad med kyckling och potatismos. I helgen blev det shopping och jag har numera ett par jeansshorts från monki, två toppar, en skinnklänning, svarta klackar och någonting blått i garderoben.

Nu är det dags för kvällens efterrätt av amerikanska pannkakor med sirap och en kopp te. Så ska jag mysa med min kurslitteratur!!!