Kändisspaning på Gröna Lund

Första officiella dagen på sommarjobbet är avklarad och nu är jag riktigt taggad inför en tredje säsong på Gröna Lund.
Att veta att man varje dag kommer att träffa en grupp med glada, roliga människor gör ju så mycket. Där märker man verkligen hur många otroligt underbara människor det finns.
 
Efter en lagom lång arbetspass, där man lyckades kändisspana Mikael Persbrandt (lika snygg i verkligheten) och Rafael Edblom (stilig som bara den), så blev det en långpromenad längst Strandvägen.
 
Och jag måste säga att långpromenad längst strandvägen måste vara bland en av toppsätten för att varva ned efter en arbetsdag. Solen gick ned över Strandbryggan när jag styrde stegen mot T-centralen klädd i mina nya oranga skinnhandskar som skar sig sådär snyggt mot min blåa basker.
 
Nu är jag slutligen hemma och lördagskvällen ska avnjutas med en sen middag, en kopp te med honung & citron och matlagning inför morgondagens lunch.
 
 
 
 
 
 
Gröna Lund - Mikael Persbrandt - Rafael Edblom - Stockholm - Strandbryggan - Strandvägen - sommarjobb