Var är min kock?

Vissa dagar är helt fantastiska! Jag absolut älskar att vara singel. Och jag insåg exakt hur mycket jag gillar detta när jag när jag och en två vänner pratade om dåliga pojkvänner. Och vad är en dålig pojkvän? Tja, det finns ju en massa saker på den listan.
Men, i slutet tror jag att vi alla vill ha den där underbara killen som utan att bli tjatad på springer ut och köper chokladglassen du bara måste ha. För att du är gravid med hans barn. För att du bara måste ha just den där glassen. Och för att han älskar dig.

Nu tog jag en avstickare från min poäng, och den var ju att oavsett hur mycket jag älskar att vara singel - för det gör jag - så kan jag i stunder som denna: när kroppen värker efter joggingrundan och du ligger så bekvämligt i sängen och vet att du måste kliva upp för att laga mat, då kan man ju börja känna att man kanske skulle ha en sådan där underbar och omtänksam... Kock!
Ja, var fan är min kock?