Nästa låt på Spotify-listan

Ett bra resultat på tenta. Ett positivt svar som man inte förväntade sig. En overkligt underbar stund, när solen skiner in genom fönstret och väcker de efterlängade vårkänslorna, samtidigt som man får njuta av en precis lagom stark espresso - i samma stund som nästa låt på din Spotify-lista byter låt och det är din favoritlåt.
 
Det är inte ofta som man får uppleva sånt, och det är min uppfattning att man inte riktigt njuter av dessa stunder lika mycket om man inte upplevt ett par svårigheter på vägen.
 
Visserligen sken inte solen riktigt så varmt igår och nästa låt som spelades var inte min favoritlåt. Men, det var en overkligt underbar stund och jag fick njuta av en lagom stark espresso. Och efter besöket på Gröna Lund, där scenerna bara väntar på att gästas av artister, så har jag lite milda vårkänslor.
 
Nu när ett projekt snart är färdig att presenteras så kände jag att det var lika bra att gå vidare till nästa. För vila kan man ju göra när man är... Sagt och gjort. Nu har jag en deadline att jobba mot och en resa till västkusten att se fram emot.
 
 
deadline - espresso - spotify - vårkänslor