Post-Guldknappen

Godmorgon!
 
Helgen är gårdagens nyheter och snart är det dags att byta pyjamasen mot dagens arbetskläder. Även om denna helg bara bestått av en "vilodag" - varav ena halvan spenderades i sängen med en kopp kaffe & Sex and the City och den andra halvan i köket där veckans matlådor gjordes iordning - så ser jag fram emot andra veckan på praktiken med skräckblandad förtjusning.Skräck eftersom jag varje dag kommer få göra nya saker, vilket alltid är lite pirrigt, och förtjusning eftersom, tja, det är ju så sjukt roligt.
 
Nu när Guldknappen 2014 har varit ska det bli spännande att se hur det är på DV's redaktion i "vanliga" fall.
 
Just nu ska jag hoppa in i måndagens utvalda kjol och smutta på en kopp te innan jag beger mig.
 
På återseende.
damernas värld - guldknappen - måndag - student