Snowcap/enroute

Just nu försöker jag få igång flytet i skrivandet så jag bör förvarna att det kommer att hamna några mer eller mindre blahaiga inlägg här. Ja, ännu mer än vanligt. 
 
Egentligen hade jag tänkt att London skulle hamna i snowcap.blogg/Enroute - en underblogg jag startade specifikt för att kunna skriva om London ur en mer personlig, privat vinkel. Sedan upptäckte jag att jag ändå inte har särskilt många begränsningar och de mest intima bitarna hamnar ändå i privata meddelanden - så Snowcap girl it is. 
 
Att bloggen numera dessutom skrivs på svengelska, alltså var och annat inlägg på svenska och engelska får helt enkelt ursäktas. Jag tänker att en svensk text följt av en engelsk är målet men efter mina dagliga utflykterna efter jobbet är jag hemma runt nio snåret och lagom trött efter att ha stirrat in i en datorskärm hela dagen. 
 
Nu när jag äntligen blivit frisk (snart 100%) ser jag fram emot att ta mig ut på helgerna och upptäcka några av London's smultronställen. 
 
Tills vi ses igen! 
 
 
 
 
London - Snowcap Girl - blaha - bloggare