Long time gone

Oj, vad länge sedan det var. Har varit så upptagen att... näe, för att vara ärlig har jag nog glömt bort bloggen lite. Vad har kommit i vägen då?

Jag har letat efter plugg. Blivit sjuk. Rest till Uddevalla. Kommit tillbaka. Tränat, festat och druckit massor med kaffe drinkar. Något jag bestämde mig för att ge upp. Det kommer inte vara lätt men, inte förän 1 Juni ska jag dricka en kaffedrink toppad med vispgrädde. Idag hade jag en svag stund när jag satt på George och försökte Rita ikapp. Men nu är det slut med både kaffe-drink och dom mumsiga munkarna från mcD som jag har skickat syrran efter medan jag legat hemma och varit förkyld. 

Jo, plugget oxå. Nu har jag sökt ett par engelska kurser vid Gu, alltså Göteborgs Universitet. Måste höra mig för hur det är med antagning innan jag börjar jubla och berätta om omständigheterna kring kursen. Men det känns som rätt val att välja engelska och satsa på skrivandet. 

Ser fram emot Evanovich's nya bok till sommaren. 

bästisen födde en underbar liten flicka förra veckan - GRATTIS!

xxx 
1
Parisa

Jaaaa, äntligen började du skriva igen! Har varit inne på din blogg 10000 ggr om dagen typ :p (haha, vad hette det där med att överdriva? :) ) Nä, men seriöst, har väntat läääänge! och du, har inte fått kort på bebisen än ju :(
puss