Wednesday killing time

Friskis var som vanligt ganska befolkat, men lyckades ändå springa 25 minuter på löpbandet :) Totalt 33 minuter. Börjar bli lite beroende av joggning! Har aldrig förstått förtjusningen innan jag själv började. Är väl som med kaffe, man smakar och spottar ut, men efter att ha spottat ut ett par gånger blir man lite beroende.

Bra! Det var det enda som saknades i mitt liv; ännu en beroende-framkallande "ämne". Först läppsyl, sedan kaffe och nu joggning...Ser nästan fram emot nästa. Vad ska det bli? Fest? Choklad? 
    Piip, det är jag ju redan beroende av. 

Efter träningen kom jag hem och kände mig duktig så jag lagade mat! Åt hela familjen! Det var inte särskilt tråkigt, men sen är det ju inte mycket som blir tråkigt när man sjunger och dansar medan man gör det. Så jag dansade runt köket i mina nya 10 cm klackskor och sjöng med i varenda Metallica låt som finns på mp3:n.
Till mat blev det fiskgratäng, bakad potatis, scampi och kokta grönsaker. Blev väldigt gott måste jag säga. Vi kan ju låtsas att jag lagade fiskgratängen från scratch, så boostar vi mitt ego. 

Blev inget pluggande ikväll, får väl ta och kompensera imorgon efter en tur till gymmet. Det finns mycket saker jag är villig att skjuta upp, Plugget, disken...men gymmet fuskar jag inte med.

Just nu sitter jag och pratar med Ange och Ida som befinner sig i New York och Washington D.C. 
   Båda två jobbar som au pairer och stortrivs i storstäderna där dagliga besök till Starbucks och nattliga uttåg till städernas utvalda restauranger och bowling hall ingår i vardagen.  

Hemma i Quinn blir det utgång på fredag. Då kommer jag släpa med mig Maria och spendera hela natten med att dansa häcken av oss.

;)