Onsdag--- I'm lovin it

Idag släpade jag mig äntligen till Kåren och snackade med han den där killen, kårmästaren ja, och kollade om man kan jobba nån kårkväll. Så jag fick fylla i intresseanmälan och tror hans kompis skrattade ihjäl sig när jag frågade vad han menade med Valborgs... Hmm... ok, riktigt så svensk (eller ska det vara allmänbildad?) är jag inte. Aja, då är jag iaf. bokad till sista April. Vad jag kommer göra vet jag inte, men jag kommer vara där.

Blir väl ingen marshmellow grillning iår.

Måste säga att det var många nyfikna blickar på yours truly när jag sprang runt på stan i mina neonrosa jeans. Älskar dom byxorna!

Sedan var det ostprovsmakning på Ica så jag stod nog där i tio minuter och mumsade i mig ett av varje smak. Mmm, det enda som saknades var ett glas rött vin. Merde...

Idag slappade jag lite och gjorde inte retorikläxan, men för att vara rättvis var den VÄLDIGT svår! Får väl se till att göra den imorgon.

Ikväll väntar god mat (mozzarella, kycklig, champignoner) och en massa serier (Men in trees, greys anatomy och Womens murder club)