Pool-mania

Snart ska jag sova av mig segerruset efter att ha vunnit två av tre partier av biljard! Jag vann! Jag vann! Jag vann! Hrm...Fast det är ju bara ett SPEL. Jo, juste ja. Bordet vi spelade på kändes dock som en leksaksbord och det fanns till och med en mini biljard pinne....Som en kille där påpekade, så var den lite för liten för att spela med, men man vande sig snabbt och nu saknar jag den där lilla pinnen lite. Inte för att storleken har nån betydelse.
Hursomhelst. Poängen var inte att vi spelade på ett låtsats bord utan att JAG vann. Juste Freddy ;)
     Får slå ännu ett vad nästa gång ;)

Grymt avundsjuk sitter jag dock nu och sörjer att Johnossi ska till Slick city medan jag sitter här i Brighton och får nöja mig med att ta tripp till London, shoppa och festa till fyra på morgonen... Livet kan vara såå jobbigt ibland :p

Aja... nu ska jag vidare till den engelska bloggen innan jag njuter av mina kalla amerikanska pannkakor framför ett avsnitt av Sex and the City. Tack till dig, sötnosen som tog med dig mina kära skivor :)

xxx