alldeles underbara tjejer

Krönika nummer två är därmed skriven och timmar spenderade på Wayne's coffee lönade sig när man äntligen klarade två deadline. Nu när tjejen som jobbar där känner igen mig, (så går det när man sitter där fyra timmar om dagen fyra dagar i sträck), kommer det garanterat bli återbesök någon dag framöver.

Stort tack till tjejerna som läste igenom krönikorna i sista minuten och gav feedback. Ni är alldeles underbara!

Nu gäller det att fokusera på hemtentan till den 7.e och alla böckerna som ska läsas. Imorgon tänkte jag ta en morgonpromenad ner till Karlaplan och spana efter något fik. Upptäckte att det fanns ett nyöppnat ställe vid T-centralen så det kan tyvärr bli ännu ett par veckor spenderade där. Hur mycket jag än lovar mig själv att försöka ta mig utanför de byggnaderna som är hem för tusentals resande verkar det som om ödet vill ha kvar mig där.

Nu ska det bli nån serie och se om man kan lyckas somna innan morgon.