Dior

Fendi, Gucci, Dior.

Idag köpte jag ett naglack av det sistnämnda modehuset och skriver just nu med Diors signaturfärg på naglarna. Den är underbart grå - lite häftig!

Åter till Venedig! Morgonen började med en låång frukost dejt med mig själv på ett fik vid vattnet på Rialto. En kvart efter jag satt mig kommer ett brudpar och deras två kompisar. De sätter sig och fikar under den varma solen. Brudklänningen och kostymklädde brudgummen drog till sig turisternas kameror och även ett par applåder. Riktigt mysigt. Att gifta sig i Venice är the way to go!

Därefter promenerade jag kring Venedigs gator och gränder i ett par timmar innan jag återvände till tågstationen och åt en glass medan taxibåtarna fyllde floden. Jag är officiellt förälskad i staden!

Vacker och underbar! Imorgon ska det bli en morgonfika och åter till Venedig.