Min allra första

I love it! Jag hittade det allra första inlägget som skrevs strax efter studenten! Inget avancerat men lite kul att möta upp mig själv vid 19 år.

Den 31 Januari då ska det festas, för då fyller jag äntligen 20 år och detta ska firas ordentligt! Alla vet vad det betyder: Fest! Med tanke på att halva tjejgänget hoppade på ett plan mot USA i höstas, kommer vi bli några få brudar som drar ut på stan.

Efter att mina planer på att åka till USA som au pair sprack, pluggar jag nu Retorikpå Högskolan. Har även fixat Friskis & Svettis kort. Så nu kan jag ärligt säga till mamma att jag inte festar hela tiden. Jag tränar oxå! Det är bara det att... jag festar oftast efteråt.

På tal om träning är det nog dags att röra sig ner mot Friskis & Svettis och röra på mig.
1
Ange

Ojoj, det var tider det! Vad elak jag var som stack till USA... Men vad kan jag säga? Pja, att fira sin tjugoårsdag i New York var inte fy skam det heller.