Kärleksförklaringar till Joseph-Gordon

När du är som tröttast, och bara vill sätta dig ned i en mysig fåtölj på espresso house. Där du i dämpad belysning kan kura ihop dig och njuta av en hasselnötslatte och en riktigt bra bok...då krävs det en väldigt massa viljestyrka att fortsätta mot Friskis gymmet där en låång joggingrunda väntar. Och idag tror jag att jag bevisade för mig själv att jag har lite mer sånt än jag trodde.
Tidigt, tidigt idag piskade jag min rumpa iväg till gymmet där jag precis hann med en trettio minuters joggingrunda på 5 km innan det var dags att skynda hem för att göra mig iordning för dagens höjdpunkt. En heldag på Ikea med Steph där vi fick i oss lunch, en kaffe och under två timmar pekade ut favoritmöblerna. Det blev såklart en massa snack om random saker innan vi kom in på ämnet Joseph-Gordon Lewitt, som är en av världens snyggaste killar! Om du inte redan visste det. Under hela turen kom spontana kärleksförklaringar till Lewitt och den som tjuvlyssnade på samtalet skulle nog inte bli något annat än förvirrad av de hastiga svängarna i samtalsämnen.
Årets första semla slukades medan min användning av smartphones analyserades. Riktigt spännande och mysigt.

Nu står jag åter på perrongen efter en snabb middag hemma. Den här gången är det dags att träffa en söt tjej för en kväll i studentstil på Bojan. Gäller att börja ladda för helgen tidigt!