Natural state Of mind

Kan inte fatta att du inte tänkte på det själv!! Sa min lillasyster. Ibland behöver man helt enkelt en syster som uppmärksammar det roliga i det man gör. 
För när jag yrvaken efter knappt tre timmars sömn tog mig till t-banan för att återvända till Arlanda för att jobba morgonpasset 
- och inte en gång, utan två hela gånger ringer upp Telefonbanken för att kolla mitt saldo, 
- kollar förvirrad på telefonen och upptäcker att jag ringt till  Mamma istället,
- vilket inte alls gjorde det konstigt att jag inte fick nåt svar! 
Och att det just var Mamma jag råkade ringa upp när jag ska kolla mitt saldo... 
Detta säger mer om min naturliga state of mind innan jag smakat på morgonkaffet. 

"I can't believe you didn't get it!" My sister said. Sometimes you simply need à sister to make you see the humour in the strange things you do. I guess that's what friends are for. 
Cause leaving to catch the tube to Arlanda airport where I was going to work the morning shift after barely getting 3 hours sleep, 
And in my morning haze calling my Mom when I meant to call the phoneservice of my bank... This saying more about my natural state of mind before having a sip of my morning coffee - which is all over the place. 

Arlanda - Stockholm - mornings - state Of mind - work