Smoking à la Bond

English translation below: 

Hur fabulöst Paris-B-day-firandet än var (missa inte tidigare Paris-inlägg!), finns det inget som att samla alla dina närmaste vänner för en enda anledning - att fira DIG, eller tja, MIG! Det kan låta lite egocentriskt men om det finns någon tid då spotlighten inte bara kan utan BÖR lysa på dig så är det faktiskt på din födelsedag. Eller i det här fallet vid någon av dina födelsedagsfiranden. Så i veckan skickade jag ut inbjudan till alla de underbara tjejkompisarna jag älskar och ställde omedelbart några flaskor champagne på is. Nu kanske du tänker att - men hallå, din födelsedag var faktiskt i januari, det är dags att sluta! och svaret du skulle få är: ”SLUTA???! Jag har bara börjat!” 

Nästa vecka reser jag och några väninnor till Grekland för natten och sedan väntar en firande med mina två ”bästa-vänner-för-livet” dvs mina systrar och… ja, ni fattar. 

I skrivande stund väntar jag på att lacket ska torka och sedan är det full fart med förberedelserna för ikväll. Med klädsel smoking à la Bond ska det bli spännande att se vad tjejerna hittar på <3 

 
 
Celebrating my birthday in Paris meant not really getting to do it together with all my friends. And however fabulous a Paris-Birthday-celebration was, there is nothing like having all your closest girlfriends gathered for the soul purpose of celebrating YOU! A bit egocentric - true, but if there is anytime the spotlight not only can but SHOULD be on you its your B-day. 

With that thought in mind, invitations were sent out to all those lovely girlfriends I love and a couple of bottles of champagne were put on ice. 

You might be thinking - hey, your birthday was in January, it’s time to stop! And the answer you would get is: ”Stop?! I am just getting started!” And with the dresscode: Smoking à la Bond - I can't wait to see the girls tonight. 

Next week I am going to Greece for the night with a couple of girlfriends and then I will celebrate with my two ”best-friends-for-life”aka my sisters and well, you get the picture.  

Right now I am waiting for my nail polish to dry and then its full speed ahead with  preparations for tonight. 

 
30 - Bond - Celebration - Champagne - Greece - Saraflirty30 - Smoking - Stockholm - birthday - paris
1
Anna, New York - My Bite of the Big Apple

Helt rätt! Klart man ska ta alla tillfällen i akt att fira. Stort grattis till dig i efterskott och njut på! :)

Svar: Jag tycker det. Tack!! :)
Sara Sharifpour